Liten uppdatering.

Hoppas ni alla hade en trevlig midsommar. Vi tillbringade ju midsommarafton på Legoland i Danmark och det var full fart hela dagen. Jag har njutit av två underbart goda hotellfrukostar. Maten för övrigt har blivit en del snabbmat typ McDonalds o det är ju inte nån höjdare. Men det var Laban som bestämde så så fick det bli. Jag ställde mig på vågen innan vi åkte o du hade jag gått ner ytterligare 6 hekto. vågen stod på 76.2. Efter dessa dagar så känns det som om jag plussat lite. Men jag vet ju att det inte är i fett utan mer att jag samlat vatten. Jag kör på med kombo pulver/mat o hoppas på att vågen visar minus igen i slutet av veckan. Nu ska jag sätta mig o gosa med en sjuker Laban. Han fick feber igår. För väl att han höll sig frisk medans vi varit borta. Kram


Kommentarer
Eleonore

Oj har det inte kommit än? Vad pinsamt, jag ska genast skicka iväg ett mail till Caj P och fråga var de kan ha tagit vägen. Precis som du säger är det dem som tar hand om utskicket av vinsten och de har fått din adress och ditt telefonnummer för längesen... Hör av mig när jag fått svar! Ber om ursäkt för att det blivit så!

2011-06-30 @ 11:53:37
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/
Eleonore

Nu har jag fått svar från Caj P, vinsten skulle skickas ut senaste denna veckan så det kommer inom kort nu! Bra att du sa till :)

sv: ja sushi är så gott, men det blir ju lite mer speciellt när man inte äter det så ofta! :)

kram

2011-06-30 @ 12:44:47
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0