PS I love you

Nope, detta är inget kärleksinlägg. Utan så enkelt som en filmtitel och en boktitel. Jag läste boken för ett par år sedan och när den sen kom ut på dvd så köpte jag den. Det har dock inte blivit tillfälle att se filmen förrens igår. O jag säger bara vilken fin film. Jag satt o småsnyftade för mig själv. Att det sen fanns tre bra skådisar med förutom Hilary Swank så var det en del ögongodis att se på. För vad sägs om:
Jeffrey Dean Morgan
Gerard Butler
Harry Connik jr.
Sååå om ni inte har sett denna film. Gör det. Om inte annat för att ha lite snyggt att titta på.
Vad filmen handlar om....
Även den största förlust rymmer svaret på hur man går vidare … Holly och Gerry är unga, nygifta och lyckliga. Men när Gerry plötsligt blir svårt sjuk och avlider, dör även Holly inombords. Men på sin 30-årsdag får hon ett brev från Gerry skrivet före hans död. Det är det första av tio brev som för en stund låter Holly vara nära sin älskade och långsamt för henne vidare ut i livet. Varje brev bjuder på ett nytt oförutsägbart äventyr. Och varje brev avslutas med samma ord: P.S. I Love You.


Kommentarer
Cecilia

Gerry är en av mina absoluta favoriter!

2011-03-05 @ 21:18:17
Eleonore

Det är verkligen snygga män det där :D Underbar film med ska tilläggas!

Hehe nja jag tror inte heller det funkar så bra med kolasås på tub i tårtan :)

2011-03-08 @ 19:45:22
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/
Eleonore

Det har du rätt i tror det kan bli riktigt gott med schweizernötchoklad i de kakorna istället! :D

2011-03-10 @ 09:09:11
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/
ELINS VIKTBLOGG

Sv: Åhh, haha.. Det är alltid så man vill ha det motsatta mot vad man har.. ;) Jag tycker raka kroppar är snyggt!



Extra revebenspar? Oh, hur vet du att du har det?



Ha en fortsatt trevlig helg!

2011-03-19 @ 09:57:47
URL: http://hejaelin.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0