Maskerad

Söndag och denna dag bjuder först på ett maskeradkalas hos kompisen Agnes som fyller 6 år. Det kommer nog att bli hallaballo. Laban ska klä ut sig till dinosaurie. Jag köpte ju som tur var en sån dräkt när jag var till Ullared i september.
Ikväll jobbar jag. Kör sönd-ons sen är jag ledig i 6 dagar igen. På fredag ska jag, Laban förmodligen Tomas och sen min syster med barn åka till Bill&Bulls lekland i Motala. Ska bli spännande att se om det är bra. Det är lite mindre än Busfabriken i Linköping men det kommer nog räcka till alldeles utmärkt.
Under de tre vardagarna som jag jobbar tänkte jag också komma iväg o träna på Campushallen. Jag har bokat in mig på: Funktionell träning, Bosu och till sist spinning. Lika bra att köra ordentligt så att jag kommer in i den nya vanan.
Nähä dags att fräscha till mig så man är redo att möta dagen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0