Träningsvärk

Jo det känns minsann att jag har kört på gymmet tre dagar på raken. Värmt upp lite i "trappmakinen" upptäckte häromdagen att det finns som en liten tv-skärm på maskinen så jag kan glo på tv samtidigt som jag svettas. Men det finns ju också en del annat roligt att titta på inne i den stora gymsalen. Fast än så länge har jag inte sett något ritkigt trevligt ögongodis. Det är oerhört mycket unga studenter o de är ju 20 år yngre än en själv så det är inte mycket att hurra över ;-)
Jag har ju inte något "färdigt" gymprogram så jag kör lite mellan olika maskiner. Jag har ju tränat rätt mycket i mina dagar så jag har ju rätt bra hum om vad de olika maskinerna gör. Men för att få lite mer struktur i det hela kanske jag ska ta kontakt med nån av gymvärdarna för att se om det kan hjälpa mig med ett mer skräddarsytt program till mig.
Jag tycker ju det är roligast att köra pass men vissa dagar kan det vara lite dåligt med någe pass för mig innan jobbet. Jag känner att jag inte kan köra vad som helst heller eftersom jag så lätt får ont i ryggen. Men detta är bättre än inget.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0