Bloggtips

Min höstdepp börjar ge med sig. Tänk vad lite sömn kan göra. Jag skrev ju i mitt förra inlägg att jag kände mig flodhäststor o jag känner mig otymplig i varje klädesplagg jag tar på mig. Men så hittade jag denna underbara tjejs blogg http://beyond-sizes.com/

Hon må vara kraftig men hon klär sig i underbart snygga kläder och hon visar upp andra otroligt fina modeller som inte är superskinny. Jag önskar att jag kunde få lite av hennes självförtroende o vara nöjd o lycklig över den kropp jag har utan att ständigt dieta på ett eller annat sätt. Jag o min kropp mår ju inte bra av att hoppa på konstiga dieter ständigt o jämt. Nää bäst är att äta normalt. Ät av allt men inte alltid.
Jag är ju väldigt rak i kroppen utan nån direkt midja. Sen att jag är lite sned i ryggen gör ju att tajta kläder kan se lite konstigt ut på mig. Men jag ska lära mig att gå stolt genom livet så kanske jag rätar upp mig lite också .
Nu bär det av till Kumla o Kavatbutiken för att inhandla lite vinterskor.


Kommentarer
Mie

Jag har också sett hennes blogg tidigare och nog fasen är hon urtjusig bruden. Klär sig skitsnyggt och tipsar om bra sidor.

Å visst är det bra att ha en stark självkänsla och ett bra självförtroende. Men trots det så är det inte hälsosamt att vara så där stor...

Å du, du vet ju hur du ska göra, det skriver du ju själv. Som jag brukar säga, det bästa sättet att gå upp i vikt är att dieta!

Det handlar om så mycket mer... och jag vet att du kan.

Om du behöver hjälp så ta kontakt med en dietist via vårdcentralen eller ring en kostrådgivare eller så.

Du kan... jag vet det!

Kram

2011-10-18 @ 19:06:13
URL: http://miesliv.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0