Jorå, jag lever

Jag lever o mår väl. Har inte orkat att skriva något på länge bara.
Hmmm, vad har då hänt den sista tiden...
  • Varit i Stockholm med maken på minisemester.
  • Åkte till Göteborg också med maken för att gå på Bo Kaspers konsert. Sagolikt bra.
  • Köpt ny bil för den gamla höll på att rasa samman.
Så vad händer härnäst.
  • Jobbar på som vanligt
  • Åker till Ullared nästa vecka tillsammans med några kompisar.
  • Den 1a oktober firar jag o maken bröllopsdag 6 år som gifta. Inget planerat än så länge
  • Ska väl också ta mig till Kumla o Kavat för att inhandla lite vinterskor till ungskrutten.
Ja det var väl allt för just nu. Ska lägga mig o slöa lite på soffan så jag orkar med jobbet ikväll.  Hoppas jag återkommer snart igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0