Imorron är det dags...

För min första PT-lektion. Förra veckan träffade jag ju Matte o vi gick igenom lite saker. Som träningshistoria, mål, skador o hur vi ska gå till väga med detta.
Jag vill ju först o främst bli stark i min rygg o mage så att jag kan klara mig undan denna ryggvärk som jag får ibland. Sen är det ju en himla bonus om jag tappar några kilon så att man ser lite mer trimmad ut.
Så imorron 13.30 ska jag träffa honom i gymmet o det kommer bli djungelgym för hela slanten. jag kommer att uppdatera mig här på bloggen efteråt. Ska bli så kul att få ett anpassat program för just mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0