Imorron smäller det

Eller gör det det? I vilket fall som helst så fyller jag......40. Smaka på de siffrorna. När jag var liten o man såg tanter o farbröder som var 40 så tyckte man att de var huuuuur gamla som helst. Men nu när jag själv är där så ser jag mig inte som dödsgammal. Jag känner mig fortfarande som 27 till sättet. Så länge de inte sätter på radion o spelar allt dunka dunka, hip hop eller dödsmetall. Då helt plötsligt känner jag mig gammal.
När jag själv lyssnar på musik o Spotify så hamnar jag lik förbaskat i nostalgitrippens värld. Musik som jag lyssnade på under tidigt o mitten av 90talet. Då gjordes det bra musik.

Jaja, det är bara att gilla läget. Säger som min pappa. Man är inte äldre än man känner sig. Vissa dagar är jag 27 andra dagar 73. Jag har inte en aning om hur dagen kommer att se ut imorron. Inte mer än att jag kommer att jobba på kvällen så det blir nog lugnt. jag kommer iallafall att hålla mig hemma ifall nån skulle få för sig att komma o hälsa på. På lördag blir det däremot lite kalas. Mina föräldrar o tomas föräldrar kommer o lite andra goda vänner. Jag kommer att bjuda på lite gott käk. det blir trångt men finns det hjärterum...

Var iväg o tränade idag. Först gick jag igenom mitt PT-program o sen 55 minuter Bosu. Snacka om att jag kommer att vara mör i morron. Men det är lika bra att köra på den gången som jag hinner att träna. Ska träffa Matte nästa vecka så jag hoppas att jag kan gå igenom programmet en gång till innan dess. Kanske tisdag eftermiddag efter det att jag lämnat Laban på dagis.

På måndag bär det av ner till Ullared o snacka om att jag längtar. Det blir jag och Sofie + hennes lilla dotter Elle som är dryga halvåret. Shop til you drop.



Kommentarer
tezz

Säger väl Grattis här med!!

kan hålla med om det där om att när man var liten tyckte man 40 var jättegammalt..hmm undra varför man ändrat tanke om det..hmmm..;-)

GRATTIS GRATTIS GRATTIS

2012-04-11 @ 08:10:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0