6 dagar kvar

Med 6 dagar kvar till jul känns det mesta halvkaotiskt för det mesta. Min julkänsla vill inte infinna sig. Känner att jag borde väl kanske städa, packa in julklappar skrämma fram lite julsaker men orken vill inte riktigt innfinna sig. Känner mest för att bara krypa ner under täcket o sova fram till 1a april eller någe sånt. 
Jaja, på något vänster har jag iallafall lyckats att få fram två julgardiner några elljusstaktar o på lördag har jag lovat att granen ska plockas fram p pyntas. Vi kör med plastgran eftersom vår ena katt är så galen o skulle säkert riva en riktig gran efter två minuter o så kul är det ju inte att dammsuga granbarr o torka upp vatten. 
 
När det gäller julklappar så är jag faktiskt klar. Det ska bara slås in o fixas till. De flesta klapparna köpte jag på nätet o så smidigt. Man slipper trängas med andra stressade människor o man får (förhoppningsvis) sakerna hem till brevlådan. 
 
Jorå, julkänslan ska nog komma att infinna sig hos mig med.. ta ett steg i taget så är jag nog snart där ;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0