Bill&Bull

Efter en lugn men ändå hektisk jul så har nu (min) tristess lagt sig som en grå matta över huset.. Jag känner mig rastlös o uttråkad.. Borde egentligen städa huset o ta hand om en massa tvätt. Men har ingen ork helt enkelt. Känner mig lite nere. Inga roliga förslag på nyårsfester har inte heller kommit till min kännedom. Ibland känner jag mig som världens mest ensamma människa. Telefonen är tyst ingen ringer o visst jag är själv usel nuförtiden på att ringa o bara prata lite strunt.

Näää nu får jag sluta gnälla saker o ting blir inte bättre för det. Jag och Laban ska iallafall till Bill&Bull snart o leka av oss lite. Vi ska möta upp min frisör Camilla o hennes två pojkar där så de kommer garanterat att busa järnet o jag o Camilla kommer nog att kunna spendera ett par timmar med att prata av oss.

På återhörande.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0