Going blonde...

Har blondiner roligare. det vete tusan. Jag har ju haft alla möjliga färger och frisyrer. För det mesta vill jag vara röd åt vinterhållet men jag vill vara blond på sommaren. Så i fredags var jag till min frisör och nu börjar projekt blond igen. jag blev supernöjd med både färg o frisyr. Min frisör camilla är en redigt bra klippare.



I helgen blir det Stockholm. OM inte det blir snöstorm och OM inte laban blir ännu mer snorig o förkyld än vad han redan är. Jag håller alla tummar och tår som jag har.

Två spinningpass har det blivit denna vecka och jädrar vad skönt det är att svettas o ta ut sig på ett sånt pass. Ska bli spännande att se vad vågen visar på lördag. Jag hoppas så klart på ett rejält minus. Ja vaddå, drömma kan man ju alltid göra.  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0