Ryggont och noll motivation

Just nu känns allt såååå trist. Jag tycker jag kämpar på bra med maten o träningen men det händer NADA på vågen. Mer år plushållet än minushållet. Visserligen känns det som om kroppen tajtar till sig och kläderna känns rymligare men det är så frustrerande när det inte händer något på vågen. Jag bestämde mig ju för att bara väga mig varannan vecka. Men just nu känns det som om jag helt ska strunta i siffrorna o bara känna efter på kläderna. Kanske ska ta vågen en gång i månaden bara. Jag tränar 2-3 ggr i veckan och det är kalasbra. Tyvärr kommer de spinningpass som jag gått på upphöra nästa vecka för då kommer räddningstjänsten att göra annat. Men jag får ta o kolla igenom träningsschemat o se om jag hittar några andra pass som kan passa mig.
Min rygg spökar igen... o igen o igen. Därför är det lite svårt för mig att köra alla de pass som finns på Campushallen. Vissa dagar känns det som om jag skulle klara av både dansinsirerade pass eller stepup. Men som det är just nu så får jag ont bara av att stå rätt upp o ner. Det är tur att jag har ett höj o sänkbart skrivbord på jobbet så att jag kan variera mig.
Som sagt min motivation är i botten just nu, men jag biter ihop och äter som jag ska. På helgerna "fuskar" jag lite men det är inga bulimifrossor det handlar om. Jag kommer att blogga som vanligt men jag kommer inte att uppdatera med så mycket siffror. Jag borde ha mätt mig när jag började min viktnedgång bara för att se om det händer någe på de måtten.
Kram från ett vintrigt Normlösa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0