Sveriges Mästerkock

Mycket bra program. Undrar hur en annan skulle bete sig om jag fick vara med. Nu tror ju inte jag att jag har dessa otroliga kunskaper som de har. Visst jag kan laga mat o jag kan en del rent teoretiskt. Men sen att utsätta sig för den pressen stressen och alla jävulska utmaningar skulle nog göra mig till ett monster. Jag gråter, svär o slänger redskap omkring mig. Per Morberg är lugnet själv om man jämför med mig.
Mina favoriter just nu i programmet är:
Killarna: Mattias Jeppson
Mattias Jeppsson. Foto: Linus Hallsénius/TV4
Tjejerna: Josephine Lindqvist. Eller Sigrid
Josephine Lindqvist. Foto: Linus Hallsénius/TV4
Sigrid Bárány. Foto: Linus Hallsénius/TV4
Fast jag tror nog att vinnaren kommer att vara Mattias eller Marco. Marco håller sig trots allt kvar fastän han har varit med i två stycken utslagningsfajter.
Bra program är det iallafall, för det är ingen förnedringstv a´la Big Brother etc.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0