Avgiftning, restart, nytt tag...

Kärt barn har många namn. Men det är på ren o skär svenska.... SKÄRPNING!!! som gäller.
Efter att ryggen har kajkat ihop igen efter femtioelfte gången så bet jag i det sura äpplet och ställde mig på vågen. Inga roliga siffror. Jag känner att kläderna sitter åt o inte alls bra. Ryggen är sned och jag sover illa + att jag tydligen snarkar som en galning om nätterna.
Jag ställde mig visserligen på vågen på eftermiddagen efter frukosten så det är nog inte fullt "så katastrofalt" som det visade igår MEN det är ändå för mycket.
Mitt första mål är att komma under 80.. sen får jag ta kilo för kilo tills jag känner att jag är nöjd. Jag ska komma igång med att träna ordentligt nu när vårschemat satt igång igen. Jag vill ju att ryggen min ska funka o jag vill inte vara superstel o grinig för att jag har ont.
Eftersom min typ av LCHF har funkat förr så kör jag på det. Dvs jag plockar bort mycket kolhydrater och äter mer protein och fett. En o annan frukt kommer jag att peta i mig. Men jag ska undvika socker, godis, bröd mm mm.
Denna gång ska jag banne mig klara det.
Eftersom jag ska till Ullared i mars/april så vill jag inte köpa större kläder utan jag vill köpa snygga kläder i min "vanliga" strl.
Så nu jädrar kör vi..... Är det nån mer som är med mig?


Kommentarer
Cecilia

Jag är med! Fast mer med om 6½ veckor! ;)



kram!

2012-01-10 @ 15:38:26
URL: http://bubblan73.blogspot.com
Therese Andersson

Hejja hejja!!

2012-01-10 @ 20:35:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0