Nu så....

Går det neråt igen. Så skönt. Förra veckan visade ju vågen ett plus på 4 hekto. Men denna vecka visade den minus på 1,3 kg. Så skönt. Man blir ju def. mer peppad av ett minus. Jag var ju o klippte mig i fredags men jag tror ju inte att min pälsmössa på skallen vägde så mycket ;-) Jag har en liten bit ner till 80 strecket men jag ser def. målet för det. Jag har inte något godissug och jag "unnar" mig lite onyttigheter på lördagen för att sen gå tillbaka till mitt lchf/gi dagen efter.
Nästa helg ska jag och Laban åka upp till Stockholm o hälsa på syster med familj. Tydligen blev vi bjudna på kalas på söndagen för en av Aleas kamrater fyller 3. Juste att att vi får hänga med också, kan ju bli lite trist att sitta i syrrans hus medans de åker på kalas.
Jag jobbar sön-ons denna vecka för att sen vara ledig i 6 dagar. Ska lämna in bilen min på service i veckan och det är inte gratis.. Usch vad det kostar mycket att göra en sån. Men men det är bara att betala o se glad ut.
Jag längtar redan till den 16e april. Då ska nämligen jag och en kompis till Ullared. Kompisen Sofie hade inte varit där nångång då när jag frågade henne för en 2 år sedan om hon ville med..  Sen efter den gången har hon blivit helst "frälst" o det är hon som "drar" med mig dit 2 ggr per år. Skönt att ha hittat en "allierad". Vi hade först en fundering på att ta bussresa dit ner. Men efter att ha kollat på avgångar mm så hittade vi inte något som passade oss. Man blir också lite låst när man tar bussen dit. Såå vi kom fram till att vi tar bilen istället för då råder man bara över sig själv.
Nähä dags att ta tag i dagen o fräscha till sig. Om ett par timmar är det jobbdags.


Kommentarer
Cecilia

Bra kämpat med vikten! Kom igen bara!



Kul med Stockholm! Längesedan jag var där faktiskt.



Ullared, hm, vill också det. Får väl bli till sommaren eller hösten, beroende på hur mycket pengar jag lyckats skrapa ihop =/



kram!

2012-01-29 @ 15:43:55
URL: http://bubblan73.blogspot.com
Eleonore- Kokboksutmaningen!

Åh bra kämpat, härligt att det var en större viktnedgång denna veckan!

sv: Håller med dig, det ska vara massa goda såser, strössel, kex och annat gott till glassen :D

2012-01-30 @ 18:15:23
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0