tjohooo...

Första veckan eller ska jag säga 5 dagarna med "nytt-liv-tänkande" gav ett minus på 3 kilo. Nu är det nog i praktiken liite mindre eftersom jag vägde mig efter frukost i måndags. Men det är ju den vikten jag har att gå på så jag kör med det. Men fatta 3 kilon är kalasbra. Jag vet att det inte kommer att rasa lika mycket de övriga veckorna men detta är väldigt peppande o gör att jag verkligen vill fortsätta.
Idag kommer en kompis med barn hem till oss för att leka lite. Sen senare i eftermiddag ska vi åka hem till mina föräldrar för min pappa har fyllt år. Så det blir lite kalas hemma.
Jag kommer att jobba i 5 dagar och det är faktist lättare att hålla sig duktig med maten när jag är på jobbet för det finns liksom inte så mycket att tugga på där. Så det är bra. Ska ta mig iväg o träna åtminstone tre av dessa 5 arbetsdagar, både spinning och något som heter Freepower.
Fortsatt trevlig lördag på er mina vänner.


Kommentarer
Mie

Wow... grattis sis. Superbra jobbat!

2012-01-15 @ 12:21:35
URL: http://miesliv.wordpress.com
Anonym

UJUJUJ!3 kilo på en vecka?kanonbra jobbat! Kramiz

2012-01-17 @ 22:31:58
lotta

UJUJUJ!!! 3 kilo på en vecka!kanonbra jobbat!!!

2012-01-17 @ 22:33:02
Eleonore- Kokboksutmaningen!

3 kilo är ju verkligen kanonbra! Bra jobbat där :D Fin bild det dykt upp på dig i menyn förresten, den har jag inte sett förut!

Javisst är det lustigt vad man får för konstiga begär som gravid, att det jämt ska vara onyttigheter liksom haha :D

2012-01-22 @ 11:59:11
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0