Länge sen sist.

Jorå, jag lever. Har bara varit ur gängorna o inte orkat att skriva. Men jag lever o mår väl. Lite för väl.. Mina storslagna planer om att vara snyggast på stranden i Nederlösa slogs ur hågen. Den berömda tappade sugen slog till igen.
Men jag har tränat o idag ska jag ha min första PT-konsultation. Jag har känt ett tag att jag vill få lite proffshjälp så jag har bestämt mig för att anlita en kille på Campus som ska "shapa" till vraket till kropp jag har. Mattias som han heter kör mycket underground-träning, kettlebell o alternativ hård träning o jag tror o inbillar mig att det är min grej.
Jag återkommer senare med uppdatering om hur det gick hos Matte.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0