PT-konsultation

Jahopp, då har jag varit på en PT-konsultation. Vi pratade igenom min träninshistoria, problem, målsättning o hur vi ska gå till väga med mig. Vi kom fram till att den första månaden ska jag träffa Matte två ggr i veckan för att träna upp korsetten med hjälp av "djungel-gympa" dvs snören från taket. Efter en månad blir det uppföljning o känns allt bra så kommer vi att plussa på lite extra. Målet är att min rygg o mage kommer att vara så pass stark att jag inte (förhoppningsvis) kommer få så ont i den. Kanske att jag t o m kan skotta snö nästa vinter.... Får hoppas på en mild vinter igen ;-)


Efteråt körde jag till jobbet, parkerade bilen o gick ner en vända på stan. Shoppade lite smått o gott. Bland annat en kokbok till mig, jag köpte en likadan till min mamma i födelsedagspresent o jag tyckte den var så bra så jag ville ha en likadan själv. Det är en Hälsokokbok med massor av smarriga GI-recept.  Sen hittade jag också en Lego Star Wars bok till Laban och jag tror att det kommer att vara en lycklig gosse i morron som kommer att bläddra i den boken ända tills det är dags att gå till dagis.
Ramlade även in på Bodyshop o köpte lite lukta-gott-krämer. O så en tur till Norins ost för att handla lite god ost o en marmelad hallon/lakrits.


Imorron blir det ett Freepower-pass. Ska bli kul att köra ett sånt igen. en blandning mellan yoga, kampsport o lite afrodans.. Svettades järnet när jag körde det förra gången.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0