Dags igen

Som jag skrev igår så har det varit alldeles för mycket godsaker o onyttighter den sista tiden. Eller rättare sagt hela sommaren o hösten har det varit godsaker vareviga dag. Nu känner jag att det är jobbigt med kläder. Jag är inte bekväm med mig själv o för min ryggs skull är det bäst jag tappar några kilon.

Det var med vånda jag ställde mig på vågen i morse o konstaterade att det är mins 5 kg som visade plus sen senast.. Såååå först o främst ska jag under 80.. Sen tar vi det hekto för hekto. Jag kör ingen spec. metod. Jag använder mig helt enkelt av SF = Sunt Förnuft. Lagom stora portioner. Ät allt men inte alltid. O motionera. Det är lika bra att hitta ett sätt att leva bra på.

Sååå då kör jag.. Kör vägning på fredagar eller lördagar så att man kan "njuta" lite extra på helgen. ;-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0