Hemma igen

Ja jag har ju varit hemma i ett par dagar från Ullared. Det blev verkligen en lyckad tripp. Det var en salig tur att vi bara blev tre i bilen för det var fullsmockat med kassar. Jag såg inte ut genom bakrutan uta fick förlita mig på sidospeglarna. Jag kan säga att jag övertrasserade min budget med x antal kronor. Men jag kostade på mig att köpa 6 nya set med sängkläder o ett antal nya handdukar o de är ju inte gratis direkt även om de är billigare än i andra butiker.

Jag hittade för en gångs skull många tröjor till laban. De brukar oftast ha mycket t-shirts men inte denna gången så 5 nya långärmade tröjor blev det.

Jag är glad att jag klarade av barnkläderna första dagen för på lördag morron var det ganska tjockt med folk på barnklädesavdelningen. Vi åkte från Ullared vid 14.30 o jag klev innanför dörren strax före 19. Helgen har varit skapligt lugn. Igår söndag var det 5års kalas och sen på kvällen jobbade jag.
Nu blir det jobb mån-ons sen är det ledigt i 6 dagar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0