Ouppss

Jag har visst glömt bort att skriva på ett par dagar. Jag lovade ju att återkomma med en Henrik Fexeus rapport. Fyyyy tusan så bra det var. I grund o botten vet jag ju att det finns logiska förklaringar till allt han gör o säger. Men man sitter ändå med hakan i knät när han "läser" andra personers tankar eller när han får fram siffror o namn på saker o ting som man tycker ska vara helt omöjligt.

En mycket charmig o karismatisk kille den där Henrik.

Nu har det slutat att snöa. Det kom ett sjok förut men som tur är så är det uppehåll just nu,. Hade blivit lite spännande att åka till o från jobbet annars med tanke på att jag har sommardäck på bilen.

Nästa vecka åker jag o laban upp till min syster i Stockholm. Vi kommer att ta tåget upp. Skönare att åka tåg och man vet ju inte om det slår till o blir snöstorm helt plötsligt. Det är ju mindre skoj då.

Snart ska jag upp till skolan/fritis för det är drop in fika idag o Laban ville så gärna att jag skulle komma dit.

Kram på er som läser detta


Kommentarer
Lotta

Mysigt med tågtripp :-)

2012-10-29 @ 11:45:39
Cecilia

Jag läser!! =D

Svar: vad kul.
Anette

2012-10-30 @ 18:41:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0