Spinning pulspass

Igår var jag på ett spinning pulspass, det går ut på att man har en pulsmätare som man ser sina pulsslag på en stor skärm. Efter passet får man sitt träningsresultat på mejlen. Även om jag inte bryr mig så mycket om procent o mjölksyranivå så tycker jag mycket om passet. Det är bra musik o peppande instruktör.
 
Varje gång jag kör ett spinningpass blir jag sugen på att cykla tjejvättern nästa år, Jag har ju cyklat den ett antal ggr men det var den förra sträckningen. Den nya som går upp över Omberg har jag inte vågat mig på. Nu när Laban går i skolan om dagarna så har jag ju hut mycket tid i världen för att komma ut o cykelträna på vårkanten. 
 
Jag ska fundera ett litet tag o sen se om jag kan få med mig nån som vill cykla ihop med mig.  Om jag ska cykla så känner jag att jag vill köpa en ny cykel en sk racer. De är lättare att hantera o lättare överhuvudtaget. Min 7växlade Skeppshult är helt suverän när man är ute på familjeturer men det är ingen lätt cykel direkt. 
 
Som sagt ska fundera lite. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0