Då var det dags igen

Jag ska aaaldrig mer bädda sängen.... Varför? Jo jag får bara ryggont. Så typiskt att det hände igår. Jag gjorde någe knas när jag fixade med sängen o så gjorde jag mig illa. Kommer till Matte på Campus o ska träna med honom o jag är hur sned som helst o pallar inte att göra så mycket som jag vill.

Men jag ska gå på massage på måndag hos en tjej som heter Maria o förhoppningsvis kan hon mjuka upp mina kramper lite grand. Matte såg helt förskräckt ut när han såg mig. Men igår var ändå en "bra dag" det har funnits ggr då jag har haft så ont att jag inte ens klarar av att ta på mig skorna. Så med lite promenader o rörelser ska jag nog vara okej till helgen igen.


Kommentarer
Camilla

Åh du grattis, eller inte! Maria är grym, i dubbel bemärkelse! :-D Det gör ONT att ligga på henne bänk, men man blir bra, så hon kan sin sak. Krya på ryggen!

Svar: Jag tackar för lyckönskningen. Ont ska ont ha eller vad säger man. Det var Matte som rek. Maria eftersom hon både är PT och massör då kan hon berätta för mig o Matte hur vi ska gå till väga efter massagen. Har förstått att hon har starka nypor men hellre det än nån som knappt rör vid en.
Anette

2012-09-13 @ 13:10:19
URL: http://motalatjej.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0