Gräsklippning

Är något jag har en hatkärlek till. Det kan vara sååå trist spec på de besvärliga ställena i trädgården, under träden o runt buskar mm.. Vi har ju inte en "plan" fläck någonstans knappt. Men det är så skönt när det är gjort o man ser skillnaden.
Nu klipper ju inte jag gräsmattan så ofta... Jo det är jag som klipper hemma det har visst råkat bli min arbetsuppgift. Fråga mig inte varför o det är ett under att jag fortfarande får klippa eftersom jag har lyckats att ha sönder vår förra klippare både en o två ggr.

Men i vilket fall som helst. Nu är det gjort för denna gång och jag hoppas att det var sista gången för denna säsong. Fast om jag tänker efter så kommer det säkert bli om några veckor igen om inte annat för att klippa sönder alla höstlöv som snart börjar att falla.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0