Henrik Fexeus

Tjoho, jag och mina svägerskor Cilla o Tina ska gå på "föreläsning" show med Henrik Fexeus den 19e oktober. Detta går att läsa om HF på Ticnet:
Sveriges främste tankeläsare Henrik Fexeus är tillbaka! I föreställningen I DITT HUVUD tar han med dig på en svindlande resa i det mest privata: dina egna tankar.

Genom en halsbrytande blandning av psykologisk manipulation, rent tjuvspel och en stor portion humor skapar Henrik en värld där inget är vad det ser ut att vara. Han är charmig, men vågar du lita på honom?

Henrik har gjort sig känd för att med knivskarp precision kunna ta reda på vad som rör sig i huvudet på andra och nu tar han sin mentala manipulation till nya höjder. Han får plötsligt publiken att läsa varandras tankar, för att i nästa stund inte kunna motstå Henriks manipulationer hur de än försöker. Henriks unika stil som underhållare I DITT HUVUD gör det till en upplevelse olikt allt annat.

Ska bli kul att gå o se på honom.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0