Skolstart

Min lilla kille har nu blivit en stor kille. Laban började 6års för ca 3 veckor sen. Jag satt o kollade på fotografier häromdagen där han var bebis. Jisses jag tycker inte det var längesen som jag låg på BB o precis hade klämt mig ur honom. Jag får nästan lite "panik" när jag tänker på att om några år är han tonåring o då vill han inte veta av mig. Då kommer han inte att säga "Mamma, du är min bästa kompis, jag älskar dig och jag kommer att sakna dig när du är på jobbet." Jag får försöka att ta vara på denna tid då han är rar o gullig. Visst han har sina utbrott och kan vara ett litet "monster". Men i samma stund som vi säger förlåt till varandra så är han min älskade unge igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0