Träningsvärk

Det är så skönt att ha lite träningsvärk igen. Jag har hellre sån värk 7 dagar i veckan än min ryggvärk som jag har med ojämna mellanrum. Med träningsvärk känner man åtminstone att man kunnat använda sin kropp o att den fått arbeta. Jag var o körde ett Undergroundpass igår. Killen som höll i det är en liten muskulös gummiboll. Allt han gör ser så lätt ut. NÄR HAN GÖR DET. Men fy tusan en annan har ju säkert 20 kilo mer vikt än han o mindre muskelmassa. Men alla kör efter sin förmåga och jäklar vad vi kämpar.

Jag avskydde ju stations o cirkelträning när jag var yngre men nu är det så kul o tiden går både fort men ibland oooooerhört långsamt. Men satan vad skönt det är efter ett sånt pass.

Ska köra ett PT-pass imorron innan det är dags att åka till Ullared. Lika bra att förena nytta med nöje o eftersom jag ändå ska hämta Lena o Anna i Linköping så passade det bra med ett pass innan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0