Brev till Hemglass

 
 
Detta brev skickade jag iväg till Hemglass... Ska bli spännande o se om jag får någe svar.. 
 
 
Hej
 
Förr så kom glassbilen alltid genom Normlösa utanför Skänninge. Förvisso på en "idiottid" då en annan nästan aldrig var hemma. För antingen hade jag åkt till jobbet o min man hade inte kommit hem från jobbet.. MEN ni kom iallafall o man kunde ha turen att kunna köpa glass...
 
MEN nuförtiden så kommer ni inte genom denna lilla by överhuvudtaget. Jag kunde höra er melodi ett par ggr under semestern o säger med glad röst till sonen.. -Att idag minsann kan vi köpa glass.. Döm om min förvåning när melodin blir svagare o svagare för att till sist dö bort... 
 
VARFÖR stannar/kör ni inte igenom Normlösa längre??  Och om ni beslutar er för att göra det.. Ta en bättre tid för runt kl 15-15.30 är det inte så många hemma.. 
 
Hoppas på svar. 
mvh Anette


Kommentarer
Tomas Krüger

Tur att de i alla fall delar ut sina reklamblad, så att man vet vad man missar :|

Svar: Mmm jag blir alltid så sugen på glass när jag får deras reklam.
Anette

2013-08-28 @ 13:01:15
URL: http://tomaskruger.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0