Nämen hoppsan

Long looong time ago.. Jag vet. Sommaren kom o gick.. Vill minnas att sist jag skrev något så var det visst när jag lycklig uppdaterade om att vågen minsann stod på tio tappade kilon.. Hmmm denna sommar har gjort någe med siffrorna.. För det kan ju omöjligen vara jag som har tuggat o slurpat i mig ett par extra kilon.. Meen det är ju så gott med mat, godis, glass o vin o allt däremellan.
Ja ja, nya ta o nya utmaningar.
Sommaren har varit helt underbar. Vi har tillbringat den i stugan, Trosa, Stockholm, hemma med simskola på kvällarna. Födelsedagar, Skåne, Ullared, Jönköping och avslutade med Kolmården.. En mycket mysig semester. Kan inte klaga på vädret heller. Lagom varmt o en har orkat att göra saker.

Men NU så är det allvar på G. Jag har börjat jobba och om 1,5 veckor så börjar även pluggeriet. Ujuj, det kommer blir tufft att sätta sig i skolbänken igen efter 15 år... Men det ska gå.

Ska försöka att återkomma oftare med mina uppdateringar. Så länge kan ni ju läsa min makes blogg istället. Den är rolig o uppdateras dagligen.. http://tomaskruger.se



Kommentarer
tomas

Som vanligt är det inte sköldpaddan på bilden som skrivit blogginlägget...
:)

Svar: Näää det är sant.. Nog för att jag kan vara seg med att skriva inlägg.. Men jag är inte nån sköldpadda.
Anette

2013-08-21 @ 13:15:37
URL: http://www.tomaskruger.se
Madeleine

Lycka till Anette! Glöm inte bort att man klarar allt bara man är tillräckligt motiverad;)

Svar: Sant så sant.. o denna gång känner jag mig motiverad. Så det ska allt gå vägen detta
Anette

2013-08-21 @ 18:48:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0