Det rullar på

Jag har ju slarvat med att uppdatera mig.. Jag skuttade ju upp på vågen i lördags o jorå...den var snäll mot mig. Hade tappat 1,7 kg på 5 dagar o det är inte illa pinkat. 
 
Det är återigen dags att kliva upp på lördag o jag hoppas att det går vägen då med. Min kompis som skulle vara min piska är tyvärr tvungen att hoppa av VV-tåget med mig av andra anledningar. Men jag är säker på att hon kommer tillbaka. 
 
Det är "jobbigare" att räkna points o vara ordentligt när jag är hemma om kvällarna. Här hemma finns det ju en del frestelser. Alla säger ju att man ska städa ut onyttighter mm just för att man inte ska falla. Men jag känner att det är taskigt mot min familj som inte kör VV-racet + att jag tycker att man ska lära sig att kunna omges av frestelser. Som sagt än så länge funkar det bra o jag har inte känt något superdupergemigchokladannarsdördunu-sug så jag tuffar på. 
 
 


Kommentarer
Cecilia

Bra jobbat!! kram Cissi

2013-02-08 @ 13:16:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0