Tredje veckan blues.

Helgen i Göteborg var toppen. Visst vi kom ju dit en timme senare än beräknat. för att tågen inte gick som de skulle. Någon halvtimme sent till Linköping gjorde att tåget vi skulle byta med hade gått.. Sååå vi fick ta en buss istället o den gick ju som den skulle.
Vi hade hoppats på att kunna käka på en indisk restaurang, men det var tvärkört eftersom vi inte bokat något bord. Med tanke på att det var melodifestival-deltävling i Göteborg så var det mycket folk överallt. Så vi ramlade in på ett Subways o tog en god macka istället o den gick vi bort till Liseberg o tog en öl på Wärdshuset.

Babben show var superbra.. Skrattade en hel del.

Frukosten på hotellet var god o jag stod mig på den hela dagen. Käkade mat vid 20tiden på kvällen + en del chips o annat gott.
MEN på måndagen igen så har jag skött mig när det gäller pointsen. Ändå har jag nu hamnat i en tredje-veckan-blues" dvs jag inbillar mig att vågen komme att visa plus, jag känner mig uppblåst o trött. Jag har också värsta träningsvärken sen onsdagens KB-pass o idag ska jag träna med Matte....
Jajajaja... vad gör det om det visar lite plus på vågen. Världen går inte under av det o det är bara att bita ihop o köra på som vanligt. Jag vet ju att jag har skött mig de andra dagarna.

Nu ska jag hämta lite ved.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0