Bröllop på G

Tjohooo, äntligen ska en få gå på bröllop. Har inte varit på ett enda bröllop sen jag o Tomas gifte oss för 7,5 år sen. Men nu så... Det är Tomas kusin Anna o hennes blivande make Joel som slår till med fest i Uppsala.  Vigsel i Helga Trefaldigkyrka o sen fest på Slottet... Bara det bästa är gott nog. 
Barnen ska få vara inhysta i något hus bredvid där de kommer kunna leka o titta på film medans vi vuxna är på själva middagen..
 
Jag, Tomas o Laban kommer att åka upp dagen innan bröllopet för att känna att vi inte behöver stressa iväg på lördagförmiddagen. Jag vet ju hur ilsken o kinkig jag kan blir när jag känner mig tidsstressad. Vi kommer ta tåget upp o sen bo på ett hotell Clarion Gillet i två nätter. Jag hoppas att de har en bra frukost på hotellet. 
 
Det ska bli sååå skoj att få gå på bröllop. Ska nu hitta en fin klänning så att jag känner mig riktigt piffig. 
 
 
 


Kommentarer
Lotta

Ujujuj så kul!!! :-)

Svar: Ja det ska verkligen bli superskoj. Med tanke på hur Joels 40års fest i deras trädgård var så kan jag tänka mig att deras bröllop kommer bli i samma klass eller ännu bättre. Men denna gång ska jag inte doppa min mobiltelefon i en öltunna eller kräkas på hotellrummet.. (Men det är en annan historia)
Anette

2013-01-05 @ 20:49:31
Leila

Åh det låter som om det kommer bli ett riktigt fint bröllop!
Helga är en riktigt fin kyrka och slottet är perfekt att ha festen på (är från Uppsala).
Hojta bara till om du behöver några tips eller så under vistelsen här :)
Ha en riktig fin dag!
/Leila

2013-01-22 @ 13:47:42
URL: http://sweetbylilly.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0