En tur till Ikea...kanske

Måndag förmiddag. Laban är i skolan och Tomas ligger o slumrar fortfarande. Han har haft en envis förkylning som inte vill ge sig. Han är så trött hela tiden. Som tur är har han fått penecellin o det verkar nu gå åt rätt håll.
I helgen var vi till ett par kompisar (släkt) och det var kanontrevligt. Prat o lek. Laban var dyngtrött när vi kom hem o han sov till 10 igår morse. Skönt med lite sovmorron.

Idag då... Jag ska snart iväg till skolan o hämta skrutt o sen ska vi förhoppningsvis en tur till Linköping o Ikea. Vi ska köpa nya skåp o hyllor för att öka på våra förvaringsutrymmen i vardagsrummet. Vi har alldeles för lite plats till sånna saker så att lådor o hyllor svämmar över av prylar. Visst mycket kan nog slängas för just nu ligger det mest o "skäms" o att en annan inte har orkat att göra en ordentlig gallring. Men nu ska det bli av..


Kommentarer
Eleonore- Kokboksutmaningen

Hoppas ni kom iväg till ikea, vi var där i onsdags men vill dit igen! Har så mycket idéer om vad jag vill ändra här hemma :)
Jaha, visste inte att kakan hade ett namn, tack för att du berättade :D

2013-01-14 @ 15:33:53
URL: http://fikamed.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0