Fyyy mamma

Som Laban brukar säga.. De få läsare jag har måste tycka att jag har världens tristaste blogg. Jag vet jag är usel på att uppdatera den så frågan är varför jag har en. Tomas blogg är desto roligare o han är mer ordentlig med uppdateringar. Men jag ska försöka att vara mer ordentlig.

Jag hade ju lovat mig själv att kliva upp på vågen i lördags det gjorde jag. Ingen rolig läsning. Ett plus på 1,5 kg på ca 2 veckor. Men det var väntat. Jag har ätit lite för slarvigt. Sen hade jag dessutom en grym träningsvärk o då vet jag att jag samlar på mig vatten så det var kanske inte så konstigt. Har varit skapligt ordentlig denna vecka men jag slarvar med att regga det jag äter på VV:s hemsida. Jag är ju inte så strukturerad o ordentlig med att följa fasta recept så det blir ett himla klickande o letande. Så mycket blir ju bara på en höft. Men men jag kör på o reggar de jag orkar o kommer ihåg o sen får det ta den tid det tar. Ska bara se till att plusset inte fortsätter utan att jag hittar ner till minus igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0