Tjoobalooba

Glad idag.. Dels för att jag ställde mig på vågen. Hade inga större förhoppningar om någe minus med tanke på hur veckan varit. MEN till min stora glädje och förvåning så visade den 1,6 minus så det är 1 hekto mindre än den uppgång som jag hade förra veckan.. Den totala viktminskningen sen starten är nu 10 kg. "Bara" 5,5 kvar till målet... GÖTT...

Jag är också glad för att min syster med familj alldeles strax kommer på besök. De bor ju i Sthlm så jag träffar dom inte så ofta. Vi ska grilla o äta rabarberpaj. Ska bli mysigt. Syster min har två döttrar som heter Alea o Clara o är rediga busfrön.
 
 


Kommentarer
Tomas Krüger

Heja heja!

2013-07-06 @ 19:29:28
URL: http://tomaskruger.se/
Eleonore

Grattis till nedgången, heja dig!! Så mysigt med besök från din syster med familj också, måste kännas extra kul när det är så sällan ni får tillfälle att ses :)
Åh så roligt att du vill fortsätta följa mig även på en annan blogg!

2013-07-30 @ 19:05:59
URL: http://eleonorebk.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0