Imorron är det dags

Japp, så har vi då kommit fram till den 8e juni.. Jag ska cykla Tjejvättern. 10 mil ska avverkas i lagom takt. Jag håller tummar o tår att det inte blåser motvind eller regnar småspik. Lagom är bäst. Första svårigheten kommer efter ca 4 mil eller så... Ombergsbacken.... Lång, seg o brant. Men men det är bara att lägga i 1an eller 2an i växel o sega sig uppåt. Jag ska ta mig runt för jag har ju lovat laban att han ska få min medalj som man får när man kommer i mål.
 
Jag har varit halvt som halvt ordentlig med maten denna veckan.. Har blivit en del extra men jag inbillar mig att jag kommer att behöva detta överskott under cyklingen imorron. Finns ju inget värre än att utföra något hårt o inte ha nån energi i kroppen. Man blir illamående o svag. Såå jag har ätit gott o njutit. Nästa vecka blir det nya tag igen. Kommer därför att avstå vågen imorron bitti o koncentrera mig på cykelrundan..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0