Kompisbesök

På lördagkvällen var ett par kompisar/grannar hem till oss för käk. Vi åt följande rätter: 
Förrätt: Papadums med tomat/chili/korianderröra med myntayoghurt och smördegssnurror. 
Huvudrätt: Grillade kräftstjärtar, lammkotletter, kyckling o barnen fick köttbullar till detta äggnudlar o smarrig sås.
Efterrätt: Key lime pie som fullkomligen smälte i munnen. 
 
Till detta dracks det bubbbelrosé, rött vin o öl.. Behöver ju inte säga att vi inte gick o lade oss hungriga. Vaknade upp under natten o var varm o lite däst. Jag sover verkligen inget vidare när man ätit o druckit för mycket. Men det är tur att det inte är så varje dag. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0