Skolavslutning

Sommaren är allra bäst.. Ingen klocka ringer mer.. Nu har Laban sommarlov. 10 långa veckor kommer han att vara ledig. Inget fritis o förhoppningsvis massor med solsken. Det var avslutning i kyrkan på morronkvisten o det var fint. Barnen sjöng o vi vuxna försökte att sjunga med i en del sommarvisor/psalmer.. Ja precis FÖRSÖKTE för varför envisas de som lirar pianot att lägga tonarten så högt. Det är ju bara unga pojkar som inte hamnat i målbrottet eller kastrater som klarar av att sjunga dessa höga toner. Vi vanliga sitter mest o mimar med i texten.

Jag hade planer på att åka o äta glass ute med Laban idag. Men det spöregnar o är kallt ute så jag kommer istället att åka till Brunneby Musteri med honom + min mamma för att käka lunch. Kanske att det blir en pinnglass där istället efter maten.

Fick ett sms igår från Body Shop om att deras rea börjar så jag ska åka in till stan innan jobbet o se om jag kan fynda lite. Alltid bra att köpa på sig lite body butter och duschtvål.

Igår skrev jag på uppsägningspappren.. Så nu är det def. Den sista december är det slut med mitt jobb, Alla tidningar ska ju övergå till talsyntes så vi vanliga mänskliga röster är ett minne blott. Känns trist o jag har inte en aning om vad som händer med mig o min framtid.. Men det löser sig nog.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0