Å så lite till

Jag missade visst att uppdatera mig förra veckan. Då blev det bar 1 hekto ner så det kändes lite fjuttigt. Men det var iallafall ett minus o det är ju bra det. Men denna vecka tjongade det till igen med -1 kilo så det totala tappet är 7,1 kilo. "Bara" 8,4 kvar till mitt mål. 
 
Ikväll ska Tomas o jag på Anders & Måns "Primater med topplån" Det ska bli skoj. Fick dessa biljetter av mamma i julklapp så hon kommer och är barnvakt.
 
Nästa fredag är det dags för tågresa till Uppsala för bröllop sen på måndagen ska jag till Ullared tillsammans med två kompisar ska bli så skoj. Ska passa på att köpa lite sommarkläder. Fööööör på söndagen därpå så kommer vi att åka till Tenneriffa.....Sååå skönt. Hoppas på bra sommarväder för här hemma faller snön med ojämna mellanrum. Det blir premiärflygning för Laban o det känns ju lite pirrigt förstås. 
 
Kram kram


Kommentarer
Cecilia

BRA JOBBAT!!!!!!!

2013-03-15 @ 18:41:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0