Solen skiner

Jajemen idag verkar det blir toppenfint väder.. Jag sitter fortfarande o seggäspar.. Har varit så trött hela veckan o bara längtar efter att få en sovmorgon. Men jag kan ge mig den på att när det äntligen blir lördag så kommer Laban att vakna långt före kl 7 fastän han får sova så länge han bara kan. Slår liksom inte fel, de dagar han går i skolan för man väcka honom långt efter det att klockan ringt. Men på helgerna vaknar han tidigare än vanligt. Vore ju skönt om det var tvärtom...
 
I tisdags var jag o klippte o färgade håret. Jag var så trött på det röda och min flängiga lugg plus att håret var tjockt som en björnmössa.. Såå resultatet blev så här...
 
 
Jag ska alldeles snart ge mig ut o gå en promenad. Sitter samtidigt o funderar på om det inte är en cyketur jag skulle ta eftersom jag ska cykla Tjejvättern om ca 3 veckor. Men det blåser sådant, som vanligt och det är inte lika lockande att ge sig ut i motvind helt ensam. Är roligare att cykla tillsammans med någon. Nääää en promenad i solen får det bli istället. 
 
I helgen som kommer det att bli full aktivitet.. På lördag fotbollslek o tipspromenad på förmiddagen o till kvällen ska vi till Camilla o Anders med familj i Motala och det ska bli superskoj. På söndag ska jag o Tomas ta med Laban o hans kompis Valter på bio vi ska se på Croodarna. 
 
 
Nähäpp, det här duger inte.. Nu är det dags att borsta tänderna o ge sig ut o få lite sol o frisk luft. Imorron eller lördag blir det vågdags igen. Jag hoppas att den är snäll mot mig. Jag känner mig just nu lite svullen o stel men det beror på att jag fortfarande har en grym träningsvärk sen PT-passet i måndags. 
 
Kram


Kommentarer
Eleonore

Så roligt att ni ska på bio och se croodarna! Vi såg den förra helgen och vi satt och skrattade hela tiden :D Jättebra film för hela familjen!

ÅH tack snälla för tipset om att Christina kommer till Taxinge slott i helgen, får se om vi kan komma dit :D Älskar taxinge och deras kakbuffé och när hon kommer dit blir det ju extra kul!

2013-05-16 @ 20:01:07
URL: http://fikamed.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0