Speglar

Hur kan det komma sig att speglar kan vara så olika.. Jag menar här hemma när jag kollar mig i spegeln så ser jag mig så här..
 

Jag vet att jag inte är sylfidsmal men jag har ändå tappat nästan 9 kilo. Såå hemma ser jag en stark o någorlunda "slimmad" person. Men när jag sen kommer till Campushallen eller i olika butiker o kollar mig i spegeln så ser jag plötsligt ut på detta vis... 
Är det som så att jag har en glädjespegel hemma eller är det alla andra ställen som lägger på en 5 kilo i spegeln?? 
 
I vilket fall som helst så känner jag mig starkare o mer slimmad än vad jag gjorde för bara tre månader sen. Tappade ytterligare några hekton förra veckan o jag har nu nått min 10%iga viktnedgång. Det är bara 6,8 kilo kvar innan jag är "klar". 
 
Igår körde jag mitt sista pass med Matte. Det har varit ett mycket bra år för mig. Jag har lärt mig massor med nya övningar och jag har inte haft lika mycket problem med min rygg som jag haft tidigare. 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0