Bröllopsdag nummer 8

Idag har jag o Tomas vår 8e bröllopsdag. Jag gick ju o tänkte att eftersom jag både går i skolan och jobbar under denna dag så skulle vi inte hinna med att fira den på någe spec. vis. Men se det hade Tomas redan tänkt ut. Igår så var han o köpte massor av goda saker till en hejdundrande frukost. Han hade tänkt att överraska mig men han var tvungen att avslöja det hela för jag var så inne i att jag skulle lämna in min bil på service till en viss tid på morronen så han berättade om denna överraskning så att jag kunde ändra min tidspessimism en aning.. jag är sån som alltid vill vara framme helt 10 minuter före utsatt tid.
 
Men men jag hann både äta frukost och få bilen till verkstan i tid..
 
Tack min älskade make för att du står ut med mina konstigheter.. Hoppas på att få fira många bröllopsdagar tillsammans.
 
Jag minns vårt bröllop som om det var igår. Det var kallt o blåsigt på för/eftermiddagen. Lollo fick gå o köpa sig ett par vantar när de gick på stan. Men sen framåt eftermiddagen någon timme innan vigseln så sken solen upp o sen var det fint väder resten av kvällen. Vigsel, middag, talen o salsan var helt magisk.. tack alla som var med o förgyllde vår dag. Ingen nämnd o ingen glömd...
 
Mycket ris blev det.. o mycket av det hamnade innanför klänningen..
 
Pirrigt...
 
Fotona är tagna av Andreas Åsenheim..
 
 


Kommentarer
Tomas Krüger

Det var en fantastisk dag och jag minns den, men framför allt dig.

PS.
Om någon undrar så hade salsan inget med tacos att göra, utan levererades i form av två inspirerande salsainstruktörer... :)

Svar: O jag minns dig.. Så sant.. Salsan hade inte med tacos o fredagsmys att göra... utan svänga på höfter o rumpa..
Anette

2013-10-01 @ 18:38:19
URL: http://tomaskruger.se/
Cecilia

Ni var underbart vackra!!

Svar: Tack så mycket
Anette

2013-10-02 @ 18:08:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0