Knåda knåda...

Imorron.. Ska vi ha vår första kundpraktik.. Vi ska hinna att massera 3 eller 4 personen var under kvällen. Vi börjar vid 15.30 o slutar vid 19.30. Det känns lite nervöst. Visst nu första gången ska vi satsa på en skön enkel massage. Men det är ändå nervöst. Vilka kunder får jag, kommer de tycka att jag är bra/dålig. Tar jag i för löst eller är jag för hårdhänt. O så detta med hälsodeklarationen o journalskrivningen.. Ja ja, det kommer att ordna sig. Vi har ju en handledare i rummet hela tiden som vi kan rådfråga. Det är hlt klart nyttigt att få öva på helt okända människor o inte bara sina klasskamrater.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0