Är hösten på G?

Från att ha varit varmt o skönt så har det nu slagit till o blivit kyligt på mornarna... Helt plötsligt måste jag leta reda på vantar o mössa till Laban så att han inte fryser på skolan. Det är många barn o föräldrar som inte riktigt fattat att det slagit om. På skolgården så går var o varannan unge o fryser med uppknäppta jackor, tygskor o inga vantar. Man blir lika överraskad av kylan varje år. 
Men det har varit en helt underbar sommar o höst. Inte mycket till regn o många soliga o varma dagar.  Jag har inget att klaga på. Även om jag har en o annan i min omgivning som alltid hittar ett liiiitet att klaga på. Om det inte är fel på det ena så är det fel på det andra. Fast sånna energitjuvar försöker jag att fjärma mig från. Slår dövörat till helt enkelt. 
 
Här kommer ett litet potpurri av bilder från sommaren som var. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0