Pirrigt

Sitter nu med fjärilar i magen.. Om en stund ska jag in till Motala o bli sminkad o stylad för att sen traska ner till butiken som jag ska representera idag; Blåklinten för att ta på mig kläderna till första bytet som ska visas. Sen blir det promenad upp till torget där stora tält är uppsatta. O vi ska gå på catwalken 70 modeller ska visa upp sig. Min butik ska ha två byten med kläder så i röran bakom scenen ska vi svida om till byte nr två.
Lite nervös är jag allt.. bara jag inte ramlar av scenen eller krockar med någon så ska det nog gå bra...
Framförallt ska vi se glada ut.. o det brukar ju inte jag ha några problem med..
Le o vinka.... Som Pingvinterna från Madagaskar säger..


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0