Tröögt

Nu går det trögt med pluggandet.. Men det är nog bara för att det är 3 eller 4 olika ämnen samtidigt o man vet inte riktigt i vilken ända man ska börja. Detta med skelettet, leder o muskler är ju en röra spec. när det ska vara på latin. Men jag tragglar på o ett o annat sätter sig varje dag så visst gör jag framsteg. Men jag har redan nu ångest inför provet som är om ca 2 veckor. Men det ska nog ordna till sig.

Imorron kommer jag att vara ledig från jobbet för det är rep. för modevisningen som jag ska gå på. Det ska bli spännande att vara med. Bara jag inte snubblar på scenen. Måste rota fram lite skor också som jag ska ha. Hmm var nånstans i min röriga garderob har jag skorna. Riva riva..

 

Laban står o fiskar vid bryggan. Tyvärr inget napp, men det är ju spännande att bara testa på. 
 
Den här lilla larven satt o "gonade" sig bland fläderbären när jag o Laban plockade häromdagen. Visst är det söt så säg.. 
 
 


Kommentarer
Tomas Krüger

Jättefin fiskarbild!
Om någon undrar vad Laban tittar på, så stod jag småsur bredvid och försökte knyta upp en trasslig haspelrulle...

Svar: En trasslig rulle kan vara bra om man vill få någons uppmärksamhet..
Anette

2013-09-27 @ 08:42:04
URL: http://tomaskruger.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0